-->
Jumat, 08 Januari 2016

Mira Filzah Beri Penjelasan Sebenar Tentang Status Beliau Sekarang


KETIKA drama lakonannya Cinta Si Wedding Planner sedang hangat ditayangkan, nama pelakon baru Mira Filzah, 22, #diingati lantaran pernah terjebak gosip cinta dengan Syarul Ridzwan

Selain itu, nama dan wajahnya #menjadi viral gara-gara karakter sebagai anggota JPJ di dalam drama Din Sardin.

Pada awal tiba-tiba nama #dikaitkan dengan Syarul, saya memang tak tahu menahu. Saya jadi terkejut apabila dituduh merampas cinta Syarul daripada Mia Ahmad.

Pernahlah terjumpa Mia dalam satu acara hiburan. Dengan Syarul sebenarnya kawan sahajalah macam kawan-kawan artis yang lain.

Mungkin kerana kami pernah terserempak #dalam satu festival, dari situ agaknya orang mula reka cerita. Hakikatnya tiada apa-apa yang istimewa.

Namun saya tidak nafikan, gara-gara #nama dan wajah jadi viral sedikit sebanyak membantu dari segi populariti.

Cuma saya harap sangat perkara yang #tidak betul tidaklah berterusan diperkatakan. Saya minta selepas ini tidak lagi dikaitkan dengan Syarul.

Fokus saya sekarang ialah serius membina #nama di dalam lakonan di samping mengusahakan produk kecantikan bersama rakan kongsi.

Saya masih single, belum ada teman lelaki. #Saya masih muda, baru berusia 22 tahun Baru saja dapat ijazah. Fokus pada kerja dahululah, hal lain tentang cinta tolak tepi, ujar Mira kepada Mangga Online. Drama bersiri lakonannya sebelum ini, Eksperimen Cinta.

Mira yang baru sahaja memperoleh ijazah #dalam jurusan perniagaan antarabangsa dari Universiti Teknologi Mara, Puncak Alam, Selangor (UiTM), merupakan bekas pelajar cemerlang Sekolah Menengah Kebangsaan Aminuddin Baki.


Mira Filzah Beri Penjelasan Sebenar Tentang Status Beliau Sekarang - Resep Masakan, Resep Kue Kering, Resep Kue Basah, Tips Sehat, Berita Popular

Baca Juga Resep Lainnya di Bawah Ini:

Tags :
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+