-->
Senin, 18 Januari 2016

TIPS UNTUK MERAWAT SAKIT LELAH DAN SAKIT KEPALA MENGGUNAKAN LUBANG HIDUNG - Resep Maskan


(#)Kita memiliki hidung berlubang disebelah kiri dan disebelah kanan. Fungsinya untuk menarik dan membuang nafas, tp ada lg rahsia yg mungkin tak ramai yg tahu.

{+}Sebenarnya fungsinya tidak sama dan dapat kita rasakan bezanya, sebelah kanan mewakili matahari (mengeluarkan panas ) dan sebelah kiri mewakili bulan (mengeluarkan dingin ).

(#)UNTUK SAKIT KEPALA:

{+}Cubalah menutup lubang hidung sebelah kanan dan bernafaslah melalui hidung sebelah kiri dan lakukan kira-kira 5 minit , sakit kepala akan sembuh . Insyallah.

(#)UNTUK LELAH:

{+}Tutuplah lubang hidung sebelah kiri dan bernafaslah melalui hidung sebelah kanan . Lakukan ulang-alik . Tak lama kemudian, anda akan merasakan segar kembali. Sebab lubang hidung sebelah kanan mengeluarkan panas, sehingga banyak sekali panas , lubang hidung sebelah kiri mengeluarkan dingin .

(#)Fakta:

{+}Perempuan bernafas lebih dengan hidung sebelah kiri , sehingga hatinya cepat menjadi dingin .

{+}Laki-laki bernafas lebih dengan hidung sebelah kanan , sehingga cepat sekali marah .

{+}Apakah anda pernah memperhatikan pada saat bangun tidur, lubang hidung sebelah mana yang bernafas lebih cepat ? Sebelah kiri atau kanan ? Jika lubang hidung sebelah kiri bernafas lebih cepat , anda akan merasa sangat lelah . Tutuplah lubang hidung sebelah kiri dan gunakan lubang hidung sebelah kanan untuk bernafas , anda akan merasa segar kembali dengan cepat.

from Klik Disini http://ift.tt/1PlmJg2
TIPS UNTUK MERAWAT SAKIT LELAH DAN SAKIT KEPALA MENGGUNAKAN LUBANG HIDUNG - Resep Masakan, Resep Kue Kering, Resep Kue Basah

Baca Juga Resep Lainnya di Bawah Ini:

Tags :
Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+